Sims freeplay feladatok (quests) magyarul

The Sims FreePlay

The Sims FreePlay

Segítség a "Social Task"-okhoz

2015. április 14. - SCH.K.Betti

A Social Task-ok megcsinálásával SP-khez vagyis "Social Point"-okhoz juthatsz. Az SP is egy fizetőeszköz a sims freeplay játékban, amiből bizonyos dolgokat lehet vásárolni, mint például hajóház, ablakok, lépcsők, bútorok.

A social task-okat valamelyik szomszédságban kell elvégezni és egyszerre mindig csak egy van és egy simed lehet másik városban. Amikor egy simed másik városba látogat, a felhőbe mentés nem működik, ezért a program egy idő után a simed mindenképpen hazaküldi.

Szerezz minél több szomszédságot, amiket utána a "party boat"-al tudsz elérni ( egy hajó a város közepén ). Szomszédsághoz "neighbours" a facebook ismerőseiddel illetve a IPhone-on a game centeren keresztül juthatsz. Amennyiben az ismerősődnek is fel van telepítve a játék, megjelenik a városok listájában és meglátogatható.

A party hajó a szomszédokért ad napi simoleon jutalmat. Minél több a szomszédod, annál többet.

Írtam egy listát a social taskokhoz, hátha segít valamit. Itt találod: sims Freeplay Social Task-ok részletes listája

Amik problémák szoktak lenni kezdő játékosok számára:

"Mellow out on a poolside recliner": ez annyit jelent, hogy feküdj ki napozni egy lehajtható napozóágyra, amit valahanyas szinttől lehet csak megvásárolni. Keress egy nagyobb szintű szomszédságot (lehetőleg olyat ahol már van medence) és keress egy napozóágyat, azon pedig válaszd a "mellow out" menüt, ami olyan 1,5-2 órás.
img_0741.PNG

"Use simbook": ezt csak egy gyerekkel tudod megcsinálni, vagyis egy "preteen" kell hozzá és a számítógépen lehet simbook-ozni ( sim facebook :) )

Adott idő intervallumhoz kötött feladatok: ezekre az SP pontot azonnal megkapod még ha sokáig is tartana, csak a megadott időben kell csinálni, így lehet hogy várni kell estig vagy reggelig. Ha megadta az SP-t, nyugodtan "Cancel"-eld le!

"Ride", "Use", stb... "... on an inflatable toy": keress egy olyan medencét amiben felfújható gumi állat van, például cápa, és ha koszos a medence vize, előtte tisztítsd meg, mert a sim nem megy különben bele. (Kattints a vízre és válaszd a "clean pool" menüt, ami 3 perc.)
img_0742.PNG

"Use neighbours fire pole": a fire pole egy tűzoltó létra egy csúszó rúddal (mint a Bridget Jones-ban :D ) és nagyon drága így nincs minden városban. Keress egy nagyobb értékű várost, ahol előfordulhat és kattints rá egyszerűen a "use fire pole" menüre, így a simed felmászik a létrán, a rúdon pedig lecsúszik. Ennyi. Ráadásul ez még nem is SP-ért megy csak köztes elem az SP-s feladatok közt, úgyhogy én nem nagyon szeretem ezt a taskot :(

"Bro hug with a neighbor sim": csak "good friend"-el lehet, így nyomkodd bőszen a "be nice" menüt a szomszédban egy másik simen amíg nem leszneek legjobb barátok, vagy amikor vannak már különböző szintű kapcsolataid, akkor menj abba a városba ahol a megfelelőt találod. (Csinálhatod azt is hogy tudd melyik városban mi van, hogy az ilyen kapcsolati feladatokat mindig ugyanott végzed el, így ott több ellenség, ismerős, barát, jó barát és legjobb barátja lesz a simnek.)

 

 Weekly tasks:

Néhány nem social, hanem a heti taskban szokott lenni, de esetleg valaki nem tudja mit kell tenni:

"Check the mail" feladat a weekly task-ok közt: ez annyit jelent, hogy ellenőrizd a leveleket a postaládádban a ház előtt, azonban levelet naponta egyszer kapsz, amikor megkapod a napi jutalmadat. Ha ezt a feladatot kapod, nem tudod teljesíten addig amíg a ház előtti postaládában nincs semmi, mivel arra nem lehet kattintani. Meg kell várnod amíg a napi jutalom megérkezik és kipukkasztani a buborékot.

"Inspire one (itt lehet több is, pl. 4) of your sims": a simek szükségleteit kell maximumra felhúzni, vagyis meg kell őket pisiltetni, etetni, kávéztatni, altatni, stb... míg max-on nem lesznek.

Az előzőhöz kapcsolódik a "Max out your sim bladder (hunger, hygiene, fun, stb...)": a szükséglet jelzőkből csak azt kell felhúzni maximumra amit kér, például a bladder-nél (hólyag) meg kell vécéztetni őket, hunger-nél etetni, fun-nál pl. ültessen, stb...

"Start a career as ...": vállaljon munkát mint ... (tűzoltó, politikus, stb). Itt akkor van gáz, ha nincs megépítve az épületed, akkor ezt nyilván nem tudod teljesíteni, de ha megvan az adott munkahely csak szabad simed nincs, akkor ki kell valakit léptetni. Ezt úgy tudod megtenni, hogy a munkahely lapon (vagy az egyik munkahely épületre kattintva) az adott simet kiválasztva megnyomod a "quit job"-ot, a másikon pedig az "accept job"-ot.
img_0714.PNG

"Play with RC boat ...": az RC boat a távirányítós kishajó a parkban a kacsák mellett, azzal kell játszani (lehet, hogy megadott időpontban)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://the-sims-freeplay.blog.hu/api/trackback/id/tr387073021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsós Teréz 2015.05.02. 17:44:04

Szia ismét kérdésem lenne,szóval sok ismerősömnek van telepítve a játék köztük páromnak is és meg is jelöltük egymást meg minden de mégsem rakja ki őket szomszédnak,talán valahol vissza kell igazolni a felkérést ha igen hol mert nekem a facebook nem jelez semmit?Szóval már nem értem... :( És ahogy olvasom többen vannak akinek ez a gondjuk légyszi segíts!!!!

SCH.K.Betti 2015.05.02. 18:05:51

@Orsós Teréz: szia. Ez sajnos nagyon sok játékosnál probléma. A fejlesztők oldalán van egy hibaelhárítási útmutató, azt lehetne végig próbálni.
help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/articles/200827780-Facebook-Game-Center-Login-Issues
Nem kell semmilyen játék felkérést visszaigazolni. Elméletileg úgy működik, ahogy írtad is, ha valakinek az ismerőseid közül szintén fent van a játék, és beállította a facebook account-ját is, akkor a város listában meg kellene jelennie.
Ellenben a legtöbb felhasználónak nem jelenik meg senki!

A link alatti hibaelhárítóban annyit írnak, hogy :
(miután a készülék kikapcsolás, újraindítás nem jött be. Ez persze nem jön be.)
1. Lépj ki a facéból a játékban (a három pötty menü alatt face, az alatt: logout)
2. egy PC-ről lépj be facéra és a jobb felső lakat jel alatt a "további beállítások" linkre kattintva, a bal oldali "Alkalmazások" menü alatt keresd meg a freeplayt! (itt a link: www.facebook.com/settings?tab=applications) Amikor fölé viszed az egeret, lesz egy X-jel, nyomd meg, azzal elveszed a jogokat a programtól.
3. Lődd ki a készüléken a játékot, vagy indíts újra a készüléket, majd indítsd el újra a játékot és annak a beállításaiban (három pötty), újra lépj be a facéddal, ezzel újra adod neki a jogokat.
Elméletileg ezzel lehet megoldani.
Egy próbát mindenképpen megér, de a párod készülékén is játszáttok ugyanezt végig, hátha jó lesz.
Én sajnos ennél többet nem tudok tenni :( mint hogy ugyanazt leírom neked. Próbáld ki!

SCH.K.Betti 2015.05.03. 08:51:25

@Orsós Teréz: közben néztem, hogy hivatalos bejegyzés is van a hibáról: help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/articles/203626934-SFP-Top-Issues
a fejlesztők azt írják, hogy tudnak róla és valamikor javítani fogják.

De kérlek amit alább írok, azt még próbáld meg, és írd meg jó lett-e!

3-as pont végéhez egy új megoldási módot meg lehet próbálni:
Tehát mégegyszer: odáig ok, hogy elvetted a jogokat PC-n. Ekkor ne indítsd még újra a játékot és ne loginolj újra, hanem előtte ezt tedd:
4. Még mindig egy PC-n tedd: menj erre a face oldalra (a játék facebook oldala): www.facebook.com/games/thesimsfreeplay
5. A jobb oldali nagy kék gombbal "Küldés mobilra", nyomd meg!
6. Most indítsd újra a játékot, és loginolj be facebookra!

Kérlek próbáld ki, majd jelezz vissza jó lett-e! (én nem tudom, mert nem androidon játszom)
Köszönöm!

Orsós Teréz 2015.05.06. 11:14:41

Köszi szépen a segítséget ki is próbáltam de semmi,viszont....lehet hogy azért csinálja ezt mert egyszer újra kellett telepítenem a tabletem,az óra manuálisra volt állítva, a játék SD cardon volt úgyhogy az nem törlődött de kb.3 órára rá vettem észre hogy nem jó az idő ,addig tudtam is szomszédolni de aztán beállítottam az időt... na onnantól kezdve hazaküld pirossal lenullázva ezelőtt az idő beállítós incidens előtt nem volt ilyen probléma...utána néztem guglin ,twitteren ahol valami hack-eket tanácsoltak (hozzáteszem nem próbáltam-akkor mi értelme lenne a játéknak) amiben ilyen mellékhatásokat kapnak mint ami nekem is van időátállítás miatt????Lehet ez az oka?

SCH.K.Betti 2015.05.06. 11:23:24

@Orsós Teréz: igen az lehet! Az óra állítgatást bünteti a program sajnos, még akkor is ha önhibádon kívül történt :( . A szomszédolásnál pedig nagyon meg is nézi. A hack-elést én sem javaslom, nem is használok semmi ilyet. Igazad van, akkor elvész a játék élmény. Ezt így nem tudom, hogy lehetne megoldani, talán megint egy újratelepítéssel :( . Amikor kezded a játékot, akkor lehet olyat választani, hogy egy másik készülék felhőbe mentett adatait tölti be és onnan folytatod, vagy újat indítasz. Azt nem tudom, hogy a büntetett állapot felkerül-e a felhőbe, de ha nem, akkor ezzel meg lehetne oldani.

Irén Mányi 2015.05.10. 21:55:56

Szia!
Köszi a tegnapi segítséged a pack-kal,de nekem úgy tűnt,hogy előtte is ott volt a Children Store-ban a mobiljáték.Na mindegy,felhős tapéta meg ilyenek nincs,remélem majd lesz.Most egy másik kérdés:bejelölt a face-n egy Bene oldal nevű ismerősnek,elmentem a hajóra,ott az Add a Neighbor-nál hozzáadtam,elküldtem.Utána mit kell csinálni?Várni kell még valamire?Mert nem lett több lehetőségem a városnál,hogy melyikbe megyek át.Vagy most van az a rész,amit itt olvastam,hogy nem látszik az ismerős?Biztos a Free Play miatt jelölt,neki is kedvencnek van írva az oldalán.
Köszi ismét a segítséged.

SCH.K.Betti 2015.05.10. 22:00:21

Próbáltad amit itt írtam? Úgy, hogy az eleje amit először írtam, majd a hármas lépés módosított változatát csinálod végig (küldés mobilra gomb) és úgy sem akar látszódni? Csak azért kérdezem, mert ez van akinek megoldja.

csillagtancos 2015.05.11. 21:01:24

Hú, mi is kínlódunk ugyanezzel a problémával, és nekem is volt órás gond. Ha felteszem a felhőbe a játékot, és utána letörlöm a tabról az alkalmazást, akkor tutira nem fog elveszni? 16 fős városkám van, ha eltűnik, biztos nem csinálom újra...
Mert akkor újretelepíteném a tabra, hátha megjavulna... Meg egyelőre egy ismerőssel próbálkozunk ,esetleg más is megpróbálna szomszédom lenni?

SCH.K.Betti 2015.05.11. 21:10:36

@csillagtancos: szia. Igen, elméletileg ilyen módon lehet másik készülékre átrakni a játékot (jelen esetben ugyanarra). Én nem próbáltam, úgyhogy nem tudom mennyire működik, de ez a hivatalos módja. Szomszédokat több helyen is lehet szerezni, például írd ki magad a face oldalunkra, illetve a fejlesztők fórumába ide: help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/articles/200827450-Add-Me-I-Need-Neighbors-?page=53 (mindig az utolsó oldalra kell lapozni, és akkor látod a legfrissebbeket)
Meg jelölgess te is ismerősnek más játékosokat, csak jelezd valahol/valahogy hogy miért :)

Orsós Teréz 2015.05.15. 18:47:16

@Irén Mányi: Szia én tegnap próbáltam ki a felhőbe mentés-tabletről törlés-felhőből letöltéses dolgot és klassz a játék nem veszik el de mielőtt ezt megcsinálod mindenképp mentsd el a felhőbe mert ha nem teszed az akkori állapotod dobja be amikor mentettél pl. én is két napos lemaradással kezdtem újra viszont a hajón így sem láthatóak az ismerősök és sajnos nem tudom kikapcsolni a tableton a tűzfalat(?!) ha egyáltalán van rajta :( hát remélem majd egyszer sikerül mert épp ma kaptam egy olyan feladatot hogy menjek valamilyen üzletbe ami sajnos az "another sim"-nek nincs úgyhogy nem tom' mi lesz mert az LP-t a másik babának gyűjtöm tortára...

SCH.K.Betti 2015.05.15. 18:56:20

@Orsós Teréz: Szia! Örülök, hogy legalább ez a része megoldódott.
A másik problémánál, megcsináltad a 3-as lépés módosított változatát?

3-as lépésig: (leveszed a jogokat, ahogy írtam)
Mindenképpen csináld meg ezt is (ez a kiegészítés hozzá):
- Belépsz a facéra gépen (nem a tableten), és elmész erre az oldalra: www.facebook.com/games/thesimsfreeplay
A jobb oldalon van egy kék gomb: "Küldés mobilra", azt megnyomod (és megvárod míg kiírja hogy elküldve)
Ekkor a tableteden elindítod újra a játékot és a beállításokban (3 pont) belépsz újra a facéra .

(Ezt amit írok, sikerült egy tableten kipróbálnom, nekem ilyen módon újra látszanak a szomszédságok.)

Orsós Teréz 2015.05.15. 22:45:22

Megcsináltam egyszer csak nem vártam meg míg elküldte mert nagyon sokáig töltött ééés most is ezt teszi DE KIVÁROOOM :) jelzem ha sikerül!

Raisli Annamària 2016.01.05. 07:59:25

Szia a szobákbol hogyan lehet leválasztani falat huzni?

SCH.K.Betti 2016.01.05. 08:06:01

@Raisli Annamària: szia. Amennyiben nem változott a játék ezen része (azóta amióta nem tudok már játszani), akkor sehogy! A szobákat át lehet méretezni (húzással), majd mellette egy másikat kialakítani. Ebben a játékban nincsen külön fal, mint pl. a sims 2-ben, hanem szobák vannak. Amikor mértezed őket, (mindegy, hogy kisebbre vagy nagyobbra) mindenképpen simoleonba kerül. Sőt, így nem lehet olyan helyiséged, aminek egyik fala hiányzik. üdv.

Raisli Annamària 2016.01.05. 08:23:57

Nem találom a childens store t nem tudom hol kell beszerezni a bőlcsöt elakadtam

Raisli Annamària 2016.01.05. 09:28:33

Valamiért nem házasodtak őssze a maried csak egy csiknyira rózsaszin mit csináljak?

Raisli Annamària 2016.01.06. 19:28:23

Have good scrub in a neigbor,s shower itt tartok most nem tudom mit kell csinálni segitség

anci22 2016.01.19. 10:20:12

sziasztok,

hogy kell a saját városban lévő szomszédokat meglátogatni?!

SCH.K.Betti 2016.01.19. 10:23:25

@anci22: szia. Most a saját városodban szeretnél simet egy másik helyszínre küldeni vagy egy szomszédságot akarsz meglátogatni? A városodban a simeket a síppal tudod egyik helyszínről a másikra "fuvarozni", de ezt már a játék kezdetekor a "tutorial" végigcsinálásával bemutatja neked a program. Egy másik városba pedig a party hajón keresztül tudsz utazni.

anci22 2016.01.19. 10:39:09

@SCH.K.Betti: szia,
köszi a választ!

a Tutorialban én nem láttam, vagy nem is figyeltem, vagy nem tudom, hogy mi történhetett.
Igen, a saját városomban szeretném Őket összeismerkedtetni.

De mit jelent az, hogy síppal tudom fuvaroztatni?

SCH.K.Betti 2016.01.19. 10:43:12

@anci22: van (legalábbis így volt régen) telefonon bal középen, tableten bal lent egy "simtracker" nevű gomb, ahol látod a simek fejét, neveit, stb.. Mindegyik feje alatt van egy kis síp jelcske, ha éppen nem a saját házában tartózkodsz. Amikor valahova el akarod küldeni, akkor menj város nézetre, válaszd ki a helyszínt, nyisd meg a tracker-t és nyomd meg a sípot. A sim oda fog menni. Amikor nem otthon van, akkor pedig eg kis házikó lesz a síp helyén, azzal tudod hazaküldeni!

anci22 2016.01.20. 16:39:46

köszönöm Betti, sikerült!
Még annyi kérdésem lenne, hogy mostmár barátok és jóbarátok...
Hogyan tudom szerelmessé tenni Őket? Még nem engedi, hogy nyomjam a "be romantic"-et, mert teljesíteni kell valamit hozzá.
Azt hogy tudom?

SCH.K.Betti 2016.01.20. 16:43:48

@anci22: szia. Azt az interakciót (simek közti menüt) a "love is in the air" quest alatt kapod majd meg. Majd figyelj rá, hogy azok a simek, akiket házasítani akarsz ne legyenek barátok! Sokmindenkinek problémája van ugyanis, hogy nincsnek meg a rózsaszín menüpontok. Én nem tudom mi lehet ennek az oka, mert már rég játszottam, de a tippem az, hogy majd kell még "nem barát" sim, és akkor menni fog. üdv.

KeZsó 2016.03.29. 22:39:29

Sziasztok!
Mit kell tenni akkor , ha és beléptem a google play áruházas felhasználómmal és át szeretném váltani facebookosra, mert csak ugyebár a social task több részét is csak több szomszédsággal lehet megoldani.

Zsigmond Barbara 2016.04.27. 13:02:02

Sziasztok valaki segítsen a játékom nem menti el amit csinálok mikor újra lépek kezdhetem elorol ma pl 4szer küldtem el az embereket dolgozni mikor újra léptem a játékba megint újra kellet kuldjem .semmit nem állítottam el .valaki segítsen a sim free playt játszom

Erzsike46 2016.05.17. 13:39:28

Sziasztok! Segítségre van szükségem! Az egyik Sim párnál meg van a baba és a dada is. Közben a másik Sim párnál is lett, és az első baba anyukáját át küldtem a másik babához, hogy ki vegye a bölcsőből. Sikerült! Vissza küldtem haza a saját babájához, de azt nem veszi ki a bölcsőből (egy szöveg buborék jelenik meg a feje felett, halványkék kettő lábnyommal) és az apa Sim is ezt produkálja! Miért? A saját babájukkal nem foglalkoznak! Milyen feladatot nem csináltam meg ahoz, hogy kivegyék saját babájukat a bölcsőből? Előre is köszönöm a segítséget!

SCH.K.Betti 2016.05.17. 13:40:12

@Erzsike46: Szia. A simjeid nem férnek oda. Szerkesztő módban ellenőrizd merre áll a kis zöld nyíl.

Erzsike46 2016.05.17. 13:46:43

Sajnos Táblagépen nem tudom, hogy a játékon belül hogyan ellenőrízhetem szerkesztőmódban.

SCH.K.Betti 2016.05.17. 13:48:49

@Erzsike46: ház szerkesztő módban! Amikor pakolod a tárgyakat és építed a házat. Minden tárgyat úgy kell letenni, hogy a zöld nyíl a simek által hozzáférhető legyen. A kis kék tappancsok mindig azt jelentik, hogy valamit nem lehet megközelíteni.

Erzsike46 2016.05.17. 18:19:58

Most ezt nem értem! (A Neighbor needs a lesson in how to take care of house fires. Have a Sim show them how it's done by putting out a Fire in their Oven. You might need to set it on fire first!) Előre is köszi a segítséget!

SCH.K.Betti 2016.05.17. 18:25:36

@Erzsike46: lefordíttathatnád a google fordítóval :) , de különben kb. ennyit jelent: "Egy szomszédodnak leckére van szüksége, hogyan kell a házban keletkező tüzet megakadályozni. Egy simed mutassa meg neki, hogyan kell ezt csinálni, azáltal hogy eloltja a tüzet a tűzhelyen. Először fel kell gyújtanod a tűzhelyt. "
Készíts a szomszédban valami éghetőt, addig amíg meg nem gyullad a tűzhely.

Novi1988 2016.08.01. 09:20:47

Windows Phone-on mikent lehet szomszétságot találni v. FBok on csatlakozni?? mert nincs szomszédságom es igy nem tudom megcsinalni a küldiknek egy jó részét ebben kernem segitseget...

SCH.K.Betti 2016.08.01. 09:27:57

@Novi1988: szia. Sajnos nem tudom a facebook-os része működik-e, mert régebben nem működött windows phone-on. (Én már egyáltalán nem játszom, mert nekem tavaly óta a játék sem működik a telefonomon.) De próbáld meg szerintem. Írd ki magad a blog vagy maga a játék facebook oldalára, hogy szomszédokat keresel, illetve jelölgesd be őket ismerősnek. A játékban pedig van valahol egy menüpont ahol be lehet facéra lépni. Amennyiben javították egy év alatt a hibát (talán), automatikusan látni fogod azokat az ismerősöket, akiknek szintén fel van telepítve a játék. üdv.
(Bocs az előbb elírtam)

Star02 2017.04.16. 15:17:02

Szia!

Ezt a fire polet hol lehet venni?

SCH.K.Betti 2017.04.16. 15:18:04

@Star02: szia. Én nem emlékszem, de a lépcsők közt nézd meg szerintem.

kurtofsky95 2017.04.23. 17:14:52

Hello!

Most kezdtem a játékot és még nem tudok sokat. És meg gyűlt a bajom az egyik ilyen feladattal.
Azt kéri hogy "Collect treasure from a neighbor's dog" ez pontosan hol van? mert találtam olyan szomszédot akinek van kutyája. De ilyen lehetőséget nem kaptam.

SCH.K.Betti 2017.04.23. 17:17:50

@kurtofsky95: szia. Nem tudom változott-e, mert én meg már rég nem játszom :D , de itt a régi részletes lista: the-sims-freeplay.blog.hu/2015/03/25/a_the_sims_freeplay_social_taskok_reszletes_listaja
(ez különben annyi, hogy menj valamelyik szomszédodhoz ahol van kutya, várd meg amíg a kutya kapar valami simoleont és megvan a taszk)

Dóri0210 2017.10.24. 09:25:44

Sziasztok! Nemrudom romantikazni azt adja ki hogy: level 7✔ Love is in the air❌ Mit kell csinalni hogy tudjon romantikazni? Valaszotokat elore is koszonom!

Kiss Vivien Orsolya 2018.09.02. 12:35:45

@Dóri0210: Szia! Én is a 8. szinten kaptam meg, de ha még játszol valszeg megkaptad már :)
De nekem is lenne egy kérdésem. Mikor letöltöttem a játékot(telefonra) akkor nem kaptam meg az a lehetőséget, hogy belépjek, így egy új játékot kezdtem, és hiába kattintok rá a kis kulcslyukra(ahol elvileg beléphetek) nem engedi, mert azt írja ki, hogy "this social network is not avaible".
Törörlni nem akarom, túl sok minden veszne el. Tud valaki valamit, vagy játszak enélkül? Meg a gitárt hol találom? Átkutattam mát a neighbort-de sehol nincs.
süti beállítások módosítása