Sims freeplay feladatok (quests) magyarul

The Sims FreePlay

The Sims FreePlay

"Ringlets of fire" a hosszú haj időszakos quest

2015. március 08. - SCH.K.Betti

A tegnapi napon a program ismét bedobta (gondolom közkívánatra) a hosszú hajakat kilockoló quest-et, amit nálunk 6 nap alatt kell elvégezni. Azért írom hogy nálunk, mert ahogy olvasgattam másutt 7 napot ad rá a program (gondolom időeltolódás vagy ilyesmi lehet az oka). A quest egyébként nem sokból áll, gyakorlatilag a "Fashion Designer" hobbit kell folyamatosan csináltatni a simekkel és 9-szer!!! kirakni az egész díj sorozatot. Az elején van néhány darab pár perces feladat, de utána már csak a ruhatervezés jön nagyon-nagyon sokszor.

img_0878.PNG

A "Ringlets of Fire" quest ennyiből áll:

  • A quest kinullázza az eredtileg meglévő kirakott díjaid, a "Fashion Designer" hobbi összes sorát!
  • Beszélgess egy simmel pl. "Be nice", ez 1 perc
  • A tévében szúrd ki, hogy vannak hosszú hajú simek. Egy tévén "spot long haired sims" menü, 4,5 perc 2 csillagos tévén.
  • Küld email-t a hosszú hajú simeknek egy számítógép "Email long haired sims" menüjének segítségével 1 perc 36 másodperc 3 csillagos számítógépen.
  • A Promotion's R Store-ban vegyél egy "Fashion Studio"-t 2.500 simoleonért
  • A Fashion designer hobbi egy sorát rakd ki
  • Rakd ki a teljes fashion designer hobbi szettet, vagyis az öszes díjat szedd össze.
  • Innen: még 8-szor rakd ki a teljes szettet.

 

Minden egyes szett kirakásával egy új haj hozzáférhető lesz a szalonban. A hajakat a program a 9-ből véletlenszerűen adja, de itt nem fordul elő ismétlés mint a díjaknál, úgyhogy ne izgulj. Amikor mind megvan (hát nem tudom) akkor fejezted be a quest-et. De ne keseredj el ha nem lesz meg mind, mert azok amiket kilockoltál, azok már maradnak. Tehát ha nem 9 új hosszú hajad lesz, akkor is lesz valamennyi.

Update: az EA hivatalos oldalán olvastam, hogy van akinek nem jelenik meg a quest. Azt írják, hogy ebben az esetben a készüléket újra kell indítani, hogy a játék a szerverről mindenképpen újra lekérje az adatokat. Próbáld ezt meg ha esetleg nálad is van ilyen probléma.

img_0887.PNG

Próbáld egyszerre több simmel is csináltatni, úgy gyorsabb. Ha az eredeti hobbijukat elfelejtik sebaj, majd újra feltornázzák :)

Ha sikerül határidőre az öszes hosszú hajat unlockolni, azok ilyenek lesznek. Mind a 9 fajta természetesen mind a 4 színben elérhető.

Egyszerű fonat:

img_0894.PNG

Nagy copf frufru nélkül:

img_0895.PNG

Egyenes haj frufruval:

img_0896.PNG

Nagy copf frufruval (ez feketében még jobb):

img_0899.PNG

Apró fonatos:

img_0900.PNG

Egyenes haj egyik oldalt fül mögé fésülve:

img_0902.PNG

Dupla copf:

img_0903.PNG

Nagy copf fülre lógó tincsekkel:

img_0904.PNG

És az egyik legjobb (szerintem), a sima egyenes frufru nélkül:

img_0905.PNG

A bejegyzés trackback címe:

https://the-sims-freeplay.blog.hu/api/trackback/id/tr107250019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Görföl Jázmin 2015.03.08. 21:30:26

A Promotion's R Store az hol van?? :/

SCH.K.Betti 2015.03.08. 21:32:43

@Görföl Jázmin: Az a park alatt a harmadik épület, ahol a hobbi kellékeket lehet megvásárolni. A kis karika rajta kék és gitár meg labda van rajta.

HeidiH 2015.03.13. 16:13:59

nekem 3 napot rá összesen... mi van akkor, ha nem sikerül összeszedni a hajakat(vagy egyet sem), később visszatér még ez a quest?

SCH.K.Betti 2015.03.13. 16:24:12

@HeidiH: ha nem sikerül mindet összeszedni, akkor csak azok lesznek elérhetőek amit kilockoltál. Ezt a quest-et az EA ritkán adja (tavaly nyáron volt elérhető utoljára), csak most fű-fa-virág ezt kunyerálta, így gondolom megenyhültek :)
Ha esetleg újra elérhető lenne valamikor (ezt én nem tudhatom) akkor onnan folytatnád a hajak összeszedését ahol tartottál, tehát a maradékot unlockolnád tovább.
Ha az EA által írt bug miatt később kaptad a quest-et és így kevesebb napod van, semmi mást nem tudsz tenni, mint hogy ennyi idő alatt kell valahogy összeszedned a hajakat!
Ha van elég simoleonod és simed, akkor vegyél egy csomó fashion studio-t és állítsd mindet oda! Én 6 simmel csináltam, de folyamatosan lógni kellett a telefonomon :) és pukkasztgatni.

SCH.K.Betti 2015.03.13. 16:29:23

Ez csak magánvélemény: úgy sajnálom azt aki később kapta meg a quest-et :( tényleg! A készítők figyelhetnének egyébként az ilyen dolgokra, hogy ha valakinek később indul, akkor az indulási időponttól számolja a napokat.

HeidiH 2015.03.13. 17:40:53

@SCH.K.Betti: köszönöm a tippet. :) 3 sim pukkasztgat folyamatosan , de egy szettet tudtak csak összeszedni, a 2. és a 3. sorból egy-egy db-ot gyűjtöttek be és azóta folyton csak ugyanolyan ruhákat készítenek, amik már vannak. :( Így nem sok esély van rá, hogy holnapig akár csak egy haj is ki legyen lockolva, de addig még türelmes vagyok.

SCH.K.Betti 2015.03.13. 17:48:57

@HeidiH: azt az egyet még megpróbálhatod esetleg ha mindig ugyanazok jönnek, hogy nem azonnal nyomsz rá újra az asztalra, hanem a simet elsétáltatod mondjuk a szoba másik felébe, azt megvárod míg odaér (az kb. 1 másodperc), majd utána nyomsz újra az asztalra. Ennek semmi logikája nincs, de azt tapasztaltam, hogy működik. Ha még mindig nem jó, kávéztass vagy vécéztess is :)
De tényleg :) Semmi sem garantálja, de hátha bejön.

SCH.K.Betti 2015.03.13. 18:06:31

Egyébként én a bowling-al vagyok így már vagy egy hónapja. Igencsak zavar, hogy még mindig nincs meg az összes.

HeidiH 2015.03.13. 18:19:37

@SCH.K.Betti: köszönöm szépen a gyors reakciót és a tippeket, na rászánom az estét, remélem egy haj összejön legalább. : O :)

Vivien Vivike Petrovics 2015.07.17. 13:15:21

Most megint itt van a quest de nem tudom hogy hol vannak a feladatok. Már kétszer indítottam újra a táblagépemet 3 és semmi

SCH.K.Betti 2015.07.17. 13:17:57

@Vivien Vivike Petrovics: szia. A facebook oldalon tett fel valaki egy képet, de azon az szerepel, hogy 3 nap múlva kezdődik. Vagyis hétfőn. Írd le kérlek neked milyen szöveggel jelenik meg.

Vivien Vivike Petrovics 2015.07.17. 15:10:26

Ezt írta:
The long hair is coming the Sim Town

SCH.K.Betti 2015.07.17. 15:16:03

@Vivien Vivike Petrovics: de nem azzal folytatódik a szöveg, hogy: in just 3 days, you will be able to win... ? Mert az annyit jelent, hogy: jön a hosszú haj a sim városba. Csak 3 nap, és megnyerheted a 9 fajta hajat a simjeidnek.

Vivien Vivike Petrovics 2015.07.17. 21:42:44

De igen. Ja akkor már értem
De viszont azt tudnom kéne hogy hány apos, mert hétfőn nyaralni megyek egészen pentekig

SCH.K.Betti 2015.07.17. 21:47:02

@Vivien Vivike Petrovics: szia. én nem tudom most mennyi időt adnak, de valószínűsíthető a szokásos egy hetes határidő. két nap alatt is le lehet gyűrni különben a 9 hajat, de akkor telefonnal/tablettel a kezedben fogsz mászkálni és 10 percenként pukkasztgathatsz :D . Azt javaslom rengeteg simmel csináld, hogy meglegyen, mert különben kevés lesz az idő!

BÉKE 2015.08.08. 17:48:26

Olyan problémám adódott,hogy ismét bedobta a játék a ringlets of fire feladatot sikerült is 2 sorozatot kitennem belőle mert a többi sajnos nem gyült ki mert állandóan ugyanazokat a ruhákat készítették a simjeim((( és sajnos lejárt az időm,de amiket sikerült megszereznem azokat meg nem mutatja(((( pedig sokat megdolgoztam értük és mégse adja azokat a kilockolt hajakat(((( miért nem???? Most megint várnom kell rá fél évet,hogy legalább egy hosszú hajam legyen?????? Nevetséges(((((((

SCH.K.Betti 2015.08.08. 17:51:44

@BÉKE: szia. Én nem tudom miért nem mutatja a megszerzett hajakat neked.
A fejlesztők support oldalát itt találod, itt lehet hibát bejelenteni nekik: help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/requests/new

BÉKE 2015.09.06. 16:57:04

És ezen az oldalon,hogyan lehet a hibát bejelenteni?

SCH.K.Betti 2015.09.06. 17:01:11

@BÉKE: szia. Én nem próbáltam még hibát bejelenteni, de gondolom regisztrálsz, belépsz és kitöltöd a form-ot a szükséges információkkal. Kell a játék azonosítód majd, amit a ... (három pont) alatt, az információk menüben találsz, az alatt pedig az "about" legalján.

BÉKE 2015.09.29. 10:06:29

Szia nem jött válasz(( a lènyeg hogy most újra megkaptam a feladatot de állandóan ugyanazokat a ruhákat kèszítik((( mit tegyek hogy minèl gyorsabban megszerezzem a hajakat??? Már nem aksrom elvesziteni amiket megszereztem de mindig újra kell gyűjtenem((( már egy kissè unalmas

SCH.K.Betti 2015.09.29. 10:16:14

@BÉKE: csináltasd minél több simmel. Igen, ezek a gyűjtögetős-unlockolós feladatok rém unalmasak, de csak így kapod meg a jutalmat. Én annak idején 5 vagy 6 simmel és mindig a 10 perceset választva 2-3 nap alatt kiraktam, de úgy hogy folyamatosan a kezemben volt a telefon és csak pukkasztgattam világba. A legtöbb hobbinál így van sajnos, hogy mindig ugyanazokat dobja. Leheletnyit lehet a kapott díj változatosságon javítani oly módon, hogy a simet a pukkasztás után nem azonnal teszed vissza hobbizni, hanem vársz egy-két másodpercet és csak utána. Pl. odébb küldöd a szobában, elküldöd wc-re, stb... Bármilyen nagyon rövidke tevékenységet végeztetsz vele. Nekem is ugyanaz a tapasztalatom, nem reset-eli ki a díjat, mindig ugyanaz jön, de így javul a helyzet egy keveset. üdv.

BÉKE 2015.10.02. 07:37:52

Sziankipróbáltam a módszert de ìgy is ugyanazokat a ruhákat csinálják és már csak 4 napom van mittegyek??? Sajnos nemnengedi az időm hogy folyton simsezzek de már règ kînlódok vele

SCH.K.Betti 2015.10.02. 08:01:04

@BÉKE: szia. Én sajnos nem tudom megoldani, hogy ne ugyanazokat dobja a program :) nekem is így van minden hobbinál. Szerintem ha van elég LP-d, használd a dobókockát a maradék sorok kirakásához. Ugye minden hobbi sor elérhető? Úgy értem, nincsenek kiszürkítve, ugye? Elérted már egyszer a 6-os szintet egy simmel, ugye? Amennyiben nem elérhető az összes díj, semmiképpen nem fogsz újakat kapni, mindig csak amit lehet. Ekkor valamelyiket fel kell tornászni 6-osra. Csak azért kérdezem, mert több nap alatt azért ki szokott jönni a teljes 12 darab ha nagyon sokan és sokszor csinálják.
(Ezt csak úgy mellékesen megjegyzem, hogy ilyenkor látszik, hogy a program üzleti modellje pont erre épül: alap játék ingyenes, de ha nem játszol eleget, nem lesz elég fizetőeszközöd. Ha nincs elég fizetőeszközöd, nem jutsz hozzá a jutalmakhoz. Ha hozzájuk akarsz jutni, vehetsz magadnak a store-ban LP-t, simoleont, stb... valódi pénzért. Vagyis a játék igazából nem ingyenes :D , ami érthető, mert a fejlesztők is élnek, esznek, laknak, stb... ;) )
Tényleg sajnálom, hogy nem tudok ennél többet segíteni, valamint bocsáss meg ha túl sok sallangot írtam a semmiről. üdv.

BÉKE 2015.11.28. 19:32:02

Már felhasználtam az összes LPt sőtt még vettem is és már csak 1 kellett volna és folyamatosan ugyanazkat adta nem tudom miért ha következőleg megint jön a feladat remélem már összejön:(:(mert nem kevés pénzt költöttem rá hogy végre kigyűljön:(:(:(nem tudom miért nem gyűlik már ki:(:(:(hogy érted hogy a 6-os szintet elértem e??? nem tudom vannak olyan hobbi soraim ahol valamelyik kocka sárga valamelyik szürke az lenne a baj ha szürke a kocka a hobbisorba azt nem engedi???:(

SCH.K.Betti 2015.11.28. 19:40:36

@BÉKE: minden hobbi tevékenységnél úgy működik, hogy a simed szintje emelkedik amikor csinálja. amikor eléri a maximumot akkor 6-os szinten áll. Ahogy emelkedik a szint, újabb díjak válnak elérhetővé. ezeket mindig közli is veled. amikor egyszer már elérted a 6-ost valamelyikkel, akkor már minden díj jöhet. nem tudom milyen szürkét és sárgát mondasz, meg sem tudom nézni (de valószínűleg két fajta szürke van, egyik az üres, a másik a még nem elérhető), mert én már több mint egy hónapja nem tudok játszani, mivel nem fut a telefonomon. Ha a facebook oldalon küldesz egy képet megnézem neked, hogy az milyen szürke, így nem tudom. JAvítani sem tudok a dolgon, mert én is csak bosszankodom, hogy nem tudok játszani. üdv.

BÉKE 2016.02.11. 19:22:00

az egyik simemmel elértem a négyes szintet szoval még azért nem adta az uj kollekciót mert nem értem el azt a bizonyos szintet:( az életbe nem érem el állandóan csináltatom velük de nagyon nehezen akarja elérni a hatos szintet:( tudsz valami módszert javasolni hogy lehetne felgyorsitani ezt a folyamatot?

SCH.K.Betti 2016.02.11. 19:23:12

@BÉKE: szia. Régen nem volt rá semmilyen módszer. Gondolom nem változtattak ezen.

BÉKE 2016.02.16. 12:09:27

Most nem règ beadta a tropical romance island feladatot sikerült is kilockolni nèhányat belőle de sajnos nem sikerült az összeset megszereznem lessz mèg lehetősègem a maradèk helyszìnt kilockolni befogják mèg dobni ezt a feladatot???

SCH.K.Betti 2016.02.16. 12:10:55

@BÉKE: szia. Őszinténszólva fogalmam sincs miről beszélsz, mivel ősz óta nem játszom (sokszor leírtam már, hogy nem tudok). Nem tudom milyen event-ek vannak újabban. üdv.

BuborekH 2016.09.17. 14:29:55

Nekem nem ad be semmi féle hosszú hajas feladatot, ez miért lehet?
A fashion designer-t kiraktam. Dr lehet csak én vagyok ilyen hülye?

BuborekH 2016.09.17. 14:29:56

Vagy csak akkor adja be ha 6szintu a simem fashion desiger-nel?

SCH.K.Betti 2016.09.17. 14:31:15

@BuborekH: szia. Régen úgy volt, hogy voltak időszakos quest-ek, amik évente kb. 1-szer adott időpontban voltak elérhetőek. Nem tudom most hogy működnek a dolgok, de ez olyan volt.
süti beállítások módosítása