Sims freeplay feladatok (quests) magyarul

The Sims FreePlay

The Sims FreePlay

A 10 napos "Outdoor event", új kültéri tárgyak

2015. október 10. - SCH.K.Betti

A mai nappal (2015.10.10) kezdődik és 10 napig tart az "Outdoor event" ami annyit tesz, hogy a túlélő "Survivalist" hobbi díjait kell hétszer (7x) összegyűjteni, hogy új, csinos kültéri lámpák, növények és sátrak legyenek vásárolhatóak a home store-ban. Vagyis a szokásos pukkasztgatós korlátozott idejű unlockolás.

img_1595.PNG

Erre az eseményre már lehetett számítani, mivel a program már vagy két hete folyamatosan figyelmeztetget, hogy építsd meg a kempinget és tornázz fel egy simet túlélésből hatos szintre, hogy majd ne az event idején kelljen! Tehát az esemény csak abban az esetben jelenik meg neked ha a "Deer Spring Falls" kemping kész és a "Survivalist" hobbi elérhető! Az óra akkor indul amikor a "Yes" gombot megnyomod, ekkor szokás szerint kinullázza a hobbi soraidat. Amennyiben nem sikerül most végigcsinálni, gondolom majd amikor legközelebb bedobja a program, akkor lehet folytatni!

Továbbá, ha nem az esemény idején: 2015.10.10-től 10.20-ig tartó intervallumban olvasod a bejegyzést, kérlek ne kérdezd meg, hogy miért nem indult el, mert ez egyszeri időkorlátos "Time limited event". Majd valamikor újra lesz, de azt nem lehet előre tudni mikor!

A program készítői most úgy vettem észre, hogy nem nehezítették a dolgunkat, hanem még könnyítettek is rajta, mivel a túlélő hobbi egy menetének idejét 2,5 óráról 1,5 órásra csökkentették! Valamint azt is tapasztaltam, hogy a díjak most változatosan jönnek, vagyis kevés az egymás utáni ismétlés.

Nem tudom hogy LP-használat nélkül meg lehet-e 10 nap alatt csinálni, mert én ~80LP felhasználásával (ez nagyon jó arány!) végignyomtam 1,5-2 óra alatt. Hogy őszinte legyek, nem akarom 10 napon keresztül 1,5 óránként nyomkodni a játékot :D . Viszont pont emiatt gondolom hogy, ha van időd akkor meg tudod csinálni legalább a tárgyak feléig vagy akár a végéig is.

Amennyiben te is az LP-használat mellett döntesz, inkább magára a tevékenységre használd (1LP), ne a dobókockákra (>=5LP)! Azt legfeljebb akkor ha nagyon nem akar jönni az utolsó darab! Mint már említettem, nekem így nagyon jól jöttek a díjak! Persze ez lehet véletlen is.

img_1599.PNG

A jutalomtárgyak árai nem annyira vészesek (kivéve a sátrakat), általában 400-2.500 simoleonig, illetve 2-3LP, a talajba süllyeszthető lámpa pedig 1SP. A sátrak 12.000 simoleontól kezdődnek.

Nem vettem mindenből (nyilván), ezért csak néhány megvásárolható jutalmat tudok nagyobban megmutatni. Valamint most nem vagdostam össze a képeket, mert a home store-ban össze-vissza vannak a lámpák és a virágok/fák, ezért egyesével kellene összebogarászni :) .

Persze ami nagyon tetszik, azokból vásároltam, így azokat meg tudom mutatni. Az új növények közül a kedvencem a fűzfa és a bambusz (az alsó képen láthatod még a modern kültéri lámpát és a napraforgót is):
img_1600.JPGimg_1602.JPG

A lámpák közül pedig a földbe süllyeszthető kis körlámpa (a képen van még tátika, tulipán és gerbera is):
img_1603.JPG

Jópofa még a katusz:
img_1598.JPG

, valamint a faburkolatú kültéri lámpa is:
img_1604.JPG

Itt vannak még a sátrak is amik 3X3-as helyet foglalnak, így túl sok biztos nem lesz beőle senki kertjében:
tents.png

Szerintem érdemes volt ezt a sok LP-t elhasználni a kültéri tárgyak unlockolásra, mert ezek a tárgyak most nagyon jók. A játékban a házdekorációs lehetőségek jelentékenyen bővültek.

Sikeres gyűjtögetést kívánok neked is!

A bejegyzés trackback címe:

https://the-sims-freeplay.blog.hu/api/trackback/id/tr537954112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csenik 2016.05.17. 16:57:51

Szia elrontotam a hajas eventet és azon goldolkozom hogy megjelenike újra?!

SCH.K.Betti 2016.05.17. 17:00:04

@Csenik: szia. Nem tudom, én már nem játszom (nem tudok), így nem szoktam figyelni az infókat. Úgy volt régebben, hogy kb. fél évente mindig újra bedobták az eventeket, (de nem mindet) így van esély rá.
süti beállítások módosítása