Sims freeplay feladatok (quests) magyarul

The Sims FreePlay

The Sims FreePlay

"The cavernous cruiser" hajó ház

2015. január 12. - SCH.K.Betti

A "The Cavernous Cruiser" egy 2 emeletes hajóház, amit én azért vettem meg 40SP-ért hogy átalakítsam :D (Mivel alapból randa, de a "royal wavecutter" túl sok SP.) Szerettem volna egy 2 emeletes hajóházat is a másik picike mellé. Ekkora alapterületen pedig 300.000 simolen egy emeletért enyhén szólva túlzás.

Így nézett ki:

img_0549.JPG

külső borítása avíttas

img_0550.JPG

földszint tipikus ütött-kopott sok vihart látott :D hajó belső

img_0551.JPG

az emelet csak funkcionális

img_0555.JPG

 

Jó sokat ráköltöttem, de nagyon gyönyörű lett. Ilyen renoválás után:

img_0558.JPG

img_0559.JPG

img_0562.JPG

img_0565.JPG

Szerintem nem felismerhető  a régi :D

A bejegyzés trackback címe:

https://the-sims-freeplay.blog.hu/api/trackback/id/tr727100811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása