Sims freeplay feladatok (quests) magyarul

The Sims FreePlay

The Sims FreePlay

"DIY homes: Basement of Kings" quest, a pince

2015. május 21. - SCH.K.Betti

A basement of kings quest a DIY update 3. darabja, ezzel unlockolhatod a pince építést. Akkor tudod elkezdeni, ha az előzőt (lovey dovey balcony) már befejezted. Amennyiben 7 napon belül sikerül végigcsinálni, most egy különösen értékes jutalommal lehetsz gazdagabb, ugyanis a juti maga a DIY ház, méghozzá egy példányban teljesen ingyen! Nem érdemes erről lemaradni! Sok nagyon hosszú feladatot tartalmaz, de a 7 napba simán belefér.

 img_1163.PNG

Lássuk a feladatsort:

A quest indításához menj a Community Center-be, kattints az építészre, majd válaszd a "Begin Quest" gombot. Ezzel indul is az időzítő, ami méri a 7 napot.

img_1164.PNG

  • Kattints az építészre és "Cheer up", ez 5 perc
  • Menj el a DIY házba ezúttal úgy, hogy az építészre kattintasz és "Go to the DIY home"
  • A DIY házban simbook-ozz "check simbook" egyet, ami az ottani számítógépen 14 perc lesz
  • Még mindig számítógépen: "vote obsessively", 6 óra
  • Készítsetek egy interjút az építésszel. Kattints rá és "Join interview", ez 1 teljes nap. (Vigyázz, hogy amíg nincs befejezve, ne menj abba a házba ha szomszédoltál is, mert bug-os a program és megszakad! Én így jártam :( ezért szólok.)
  • Menj le a DIY pincéjébe, majd az óriás X-re kattintva "Study basement", ez 3,5 óra
  • Menj haza (vagy egy otthon lévő simmel csináld) és játssz egy állatkáddal. A "play" menüt kell választani ami 4 perces.
  • Most ugyanaz az állat találjon kincset háromszor (hogy gyorsabban menjen, közben rázz kezet vele, ölelgesd, stb...)
  • Ismét a DIY home-ba kell menni, majd az építészre kattintani és "share knowledge", ami 12,5 óra
  • Maradj még ott és kattints ismét a nőre, majd "ask about the poll", ami 5 perc
  • Ültess epret "strawberry". Ez mindig 24 óra és kezdheted korábban, ezzel 1 napot megspórolsz. (nem baj ha simevő lesz belőle, nem számít)
  • Készíts egy dupla kávét egy kávéfőzőn "double shot" ~1perc
  • Add oda az epret és a kávét az építésznek. Menj a házába és kattints rá, majd "give food". Ez ismét 12,5 óra.
  • Mesélj neki egy viccet. Katt a nőre és "tell joke", ez 2 perc
  • Építs egy pincét. Egy helyiséget tudsz egyenlőre, amíg a quest-et nem fejezted be és a minimum 2X1-es és 8.000 simoleon. (Vagyis jó drága. Én egy 7X7-est építettem 196.000-ért, mintha a fogamat húzták volna :D )
  • Megint költés jön: vegyél a bútort vagy elektromos berendezést a home store-ban minimum 2.000 simoleonért.
  • Egy lehetőleg 3 csillagos tévén nézd az "ultimate movie marathon"-t, ami 19 óra. (1*-os tévén: 1 nap, 2*-oson: 21,5 óra)
  • Menj ismét a DIY házba és a nőre kattintva "check in". 5 perc
  • Öleld meg: "hug", ez 2 perc
  • Minden sim hagyja el a DIY házat. (síp, vagy haza gomb)
  • Na még egy feladat van azért: egy számítógépen válaszd a "pump up the fans" menüt, ami 8,5 óra

 

Kész. Mostantól építhetsz bármennyi pince helyiséget bármelyik házban és néhány új tárgyhoz is hozzáférhetsz. A képen lévő ping-pong asztallal nem tudom mi a helyzet, biztos valami quest lesz ahhoz is. Pillanatnyilag sehol sincs még.
img_1165.PNG

Amennyiben pedig sikerült 7 nap alatt elvégezni, már el is kezdheted építeni a DIY házat.

diy-home-freex1.png

Az új tárgyak (2 falépcső, kazán és dobozok) és 3 új tapéta:
new-items-basement.png

Egy 7X7-es pince, ami 196.000-be került (tapéta és lépcső persze nincs ebben az árban):
img_1172.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://the-sims-freeplay.blog.hu/api/trackback/id/tr57478160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titia 2015.06.20. 10:54:34

Szia!
A segítségedet szeretném kérni. Megcsináltam a "five food" részt, most viccet kellene neki mesélnem, de Bree "lefagyott", már több órája nem tudja megenni a kaját, ül az asztalnál, pedig a simem már rég végzett. Mit tudnék ezzel csinálni? Szorít az idő, mert már csak 2 napom van belőle.
Várom mielőbbi válaszod!

Üdv, Titia

SCH.K.Betti 2015.06.20. 11:01:37

@Titia: Szia! A 12,5 óra letelt? Ha már letelt, akkor az probléma, mert nem tudsz mást csinálni, minthogy LP-vel fejezed be. Ha még megy a számláló, akkor szerintem várj, de döntsd el te, hogy mennyire tudsz rá LP-t áldozni. A DIY ház szerintem megéri az áldozatot.
Ez a quest (és igazából a mostani újak mind) bug-os (kis program hibákkal tarkított). Én az interjúval jártam nagyon pórul.

Titia 2015.06.20. 11:26:56

Szia! Igen, letelt a 12,5 óra még tegnap este, már a következő lépés jelent meg. Ma délelőtt is próbáltam tovább menni, de csak ült a kaja felett Bree. Aztán eltelt egy pár óra, végre üres lett a tányér és felállt, így sikerült tovább haladni. Az interjúval is pórul jártam a megszakadás miatt. Gáz, hogy így adják ki az új questeket. :-S
Köszönöm a válaszodat!

SCH.K.Betti 2015.06.20. 11:37:15

@Titia: a mostani (kempinges) quest-ben is van bug (már csinálom, meg fogom azt is írni, csak most nem sietek vele, mert még úgysem lehet bemenni :( )
Ebben most borzasztóan kellemetlen helyzet állt elő, ugyanis amikor megy az egyik feladat a telefon teljesen beáll. Nem csak a játék akad közben, hanem az egész készülék teljesen becsigul. (De mire rájöttem, hogy mi van, addigra többszöri telefon újraindítás, azt hittem bedöglött, meg minden :D )
Azért megírom már melyik az, hátha valaki pont itt tart: "Solve the ranger's puzzle".
Szóval, majd ennél is gondolj hibára ha valami nem akar úgy történni ahogy kellene.

Titia 2015.06.20. 12:26:48

Köszi az infót! :-)

Vivien Vivike Petrovics 2015.07.12. 18:41:40

Én bementem a community centre-be de nem volt ott Bree. Most végeztem az erkélyes quest-el. Vagy várjak holnapig?

SCH.K.Betti 2015.07.12. 18:46:30

@Vivien Vivike Petrovics: nem tudom miért lehet. Próbálj várni holnapig.

SCH.K.Betti 2015.07.12. 18:53:38

@Vivien Vivike Petrovics: esetleg időközben nem kezdtél véletlen bele valamelyik másik nem kötelező quest-be? Pl. a kempinges, varázslós, sunset mall, stb... ?

vampire bite 2016.04.27. 13:02:05

Szia! Eljutottam egészen addig amíg a kutyának kincset kellene keresnie, viszont nem jelenik meg az az opció, hogy keresse. Próbáltam vele már mindent de sehogy nem tudok vele tovább lépni. Befolyásolhatja az hogy nekem kiskutyám van?

Csenik 2016.11.19. 11:17:26

Szia én befejeztem ennél a feladatsornál az erkényeset és utána nem jelenik meg ez a küldetés és ez most miért van? És köszönöm!

Sims88 2018.02.01. 22:47:15

Szia! Mennyi idő kell a kicskereséshez kb? Előre is köszi a választ! :)
süti beállítások módosítása